Let's go...! - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu Let's go...! - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

Let's go...!

Blijf op de hoogte en volg Marlene

14 December 2013 | Nederland, Sint Pancras

Na 8 weken vakantie te hebben gevierd in Nederland is het dan eindelijk zover... Vanmiddag vertrek ik met de bus naar Châtel om daar een paar maanden te werken in Hotel Le Lion d'Or. Uiteindelijk heb ik m'n al m'n spullen in 2 koffers weten te krijgen, maar ik zal vast spullen zijn vergeten...

Deze week van iedereen afscheid genomen. Dinsdag gezellig met de meiden uiteten geweest bij La Cubanita en gisteren met m'n ouders en broertje bij Wonders. Dus helemaal klaar om te vertrekken... Helaas ligt er in Châtel nog niet veel sneeuw, dus ik zal nog even moeten wachten tot ik op de skipiste kan... Maar ik ga er vanuit dat als ik terugkom ik het snowboarden helemaal onder de knie heb!

Ik wens jullie bij deze alvast fijne feestdagen en tot over 'n paar maanden! Ik ben gewoon op mijn Nederlandse nummer bereikbaar via whatsapp (als ik WIFI heb tenminste) en als ik 'n nieuw Frans nummer heb dan zal ik dat laten weten...