Châtel it is! - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu Châtel it is! - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

Châtel it is!

Blijf op de hoogte en volg Marlene

19 November 2013 | Nederland, Broek op Langedijk

Begin november werd ik gebeld door Sundio over de bestemming waar ik aan het werk zou gaan. Het is Châtel geworden, met als accommodatie Hotel Lion d'Or. Châtel ligt op de grens van Frankrijk en Zwitserland en heeft een skigebied van ruim 650 km piste. De officiele vertrekdatum was nog niet bekend, die zou ik te houden krijgen bij de kennismakingsdag 12 november.

Dus ik heel braaf op 12 november naar Rotterdam toe voor de kennismakingsdag. Hier heb ik mijn hele team leren kennen met wie ik naar Châtel ga. Voor zover ik dat kan zeggen na 3 uur zijn het hele gezellige mensen en denk ik zomaar dat ze allemaal wel van een feestje houden. Tot mijn verbazing was ik 1 van de weinige die nog niet eerder voor Sundio Group heeft gewerkt. Tevens kreeg ik te horen dat ik pas 14 december naar Châtel zou vertrekken. Wat mij betreft had dat best eerder kunnen zijn!

Als we 14 december vertrekken betekent dit dat de eerste gasten pas 21 december zullen aankomen... Jawel de week van kerst. Het zal dan ook gelijk erg bikkelen worden, maar daarvoor hebben we bijna een week niets. Natuurlijk zullen we het hotel klaar moeten maken, maar hopelijk blijft er ook nog genoeg tijd over om te skiën.

Ik heb ook besloten dat als ik dan toch 4 maanden in de sneeuw zit, ik net zo goed kan gaan leren snowboarden! Dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat, maar ik heb al iemand in m'n team gecharterd om me les te geven. Ik ga op mijn beurt dan weer andere skiles geven. Kan ik gelijk kijken of er nog iets is blijven hangen van die skileraren opleiding die ik heb gevolgd...

Hoe dan ook... Heb je nog geen wintersport gepland kijk dan even op www.sunweb.nl bij Châtel en dan Hotel Lion d'Or. Het is een all inclusive hotel en je zal me zowel in het restaurant als in bar Vie wat er ook bij hoort!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlene

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 15529

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 01 Oktober 2015

Nog een zomerseizoen Albufeira

01 December 2013 - 15 April 2014

Paar maanden Franse Alpen

02 Mei 2013 - 20 Oktober 2013

Half jaartje Albufeira

Landen bezocht: