Druk, druk, druk - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk

Blijf op de hoogte en volg Marlene

22 April 2013 | Nederland, Sint Pancras

Over 10 dagen is het zover, dan vertrek ik voor bijna 'n half jaar naar Portugal. De afgelopen tijd heel druk bezig geweest om alles te regelen: verzekeringen, auto, huis, ticket, etc. En uiteraard gaat niets gelijk goed!

Dit weekend enorm verrast door m'n vrienden en familie met 'n suprise afscheidsparty. Dat was dus inderdaad een verrassing, want ik ben me kapot geschrokken toen m'n huis ineens vol stond, nadat ik met m'n ouders en broertje uiteten was geweest. Het heeft me waarschijnlijk 10 jaar van me leven gekost, maar dat was 't wel waard...

Ik zal jullie hier op de hoogte proberen te houden van mijn activiteiten en alle perikelen in Albufeira. Iedereen heel erg bedankt voor afgelopen zaterdag en de afscheidscadeautjes. Zal jullie uiteraard missen, maar het half jaar gaat denk ik sneller voorbij dan ik denk!

  • 23 April 2013 - 14:59

    Conja:

    Heel veel succes en fun daar!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlene

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 15514

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 01 Oktober 2015

Nog een zomerseizoen Albufeira

01 December 2013 - 15 April 2014

Paar maanden Franse Alpen

02 Mei 2013 - 20 Oktober 2013

Half jaartje Albufeira

Landen bezocht: