Eerste vrije dag - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu Eerste vrije dag - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

Eerste vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Marlene

04 Mei 2015 | Portugal, Albufeira

Dinsdagnacht aangekomen in Albufeira en gelijk even een kijkje genomen in Albufeira 66 o Poeta, waar ik dit seizoen zal werken. Is helemaal nieuw en ziet echt super mooi uit: elke dag van 22 - 01.00 live muziek en daarna een DJ. Tegen alle verwachting in moest ik de volgende dag al gelijk aan het werk. Dus rustig ff settelen zat er niet in. Vrijdag en zaterdag al gelijk erg druk met groepen Engelsen en zaterdag vanwege een 1 of andere belangrijke bokswedstrijd ook open gebleven tot 6.00 uur. Normaal werk ik van 20.00 - 04.00 en daarna nog schoonmaken e.d. DUS rond 5.00 uur klaar. Flink doorwerken en lange nachten, waardoor ik overdag vooral slaap!

Tot nu toe 1x op het strand gelegen en voor de rest vooral op bed :) Vandaag wel een vrije dag, maar helaas laat t weer zich nu een beetje afweten. Dus maar even gaan lunchen met Marlou en verder uitrusten en filmpje kijken. We zijn niet met andere vrij, dus heb lekker t rijk alleen.

Vorige week ff n rondje gemaakt door old town en weer allemaal bekende tegen gekomen. Leuk om te zien dat er nog zoveel bekende gezichten rondlopen. Ik ben blijkbaar niet de enige die niet weg kan blijven uit Albu.

• 06 Mei 2015 - 08:56

Anita:

Wat een lange dagen! Nu is het nog misschien even wennen maar je zal vast snel in het werkritme komen. Waar woon je nu en met veel mensen in huis? Hopelijk op je volgende vrije dag beter weer. Maar na 5 maanden zal je vast een lekker kleurtje hebben!

Groetjes
    Anita.