Laatste week gasten - Reisverslag uit Saint-Sorlin-d'Arves, Frankrijk van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu Laatste week gasten - Reisverslag uit Saint-Sorlin-d'Arves, Frankrijk van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

Laatste week gasten

Blijf op de hoogte en volg Marlene

25 Maart 2015 | Frankrijk, Saint-Sorlin-d'Arves

Dit seizoen is echt gigantisch snel voorbij gegaan. Deze week is de laatste week dat het hotel open is en we hebben op het nippertje nog flink wat last minute boekingen binnen gekregen. Maar ja, voor € 199,- busreis, skipas, overnachting, eten en drinken voor 4 dagen is natuurlijk ook 'n koopje.

We hebben nu dan ook meer gasten dan we vorige week hadden. Afgelopen midweek was er echt een hele leuke groep. Er waren 5 vrienden uit IJmuiden die een keezbord mee hadden genomen, dus heb de hele week met hun zitten keezen. Nu hebben we een extra wisseldag vandaag en gaan zaterdag alle gasten naar huis. Daarna is het schoonmaken en nog even met het team genieten van de laatste vrije dagen. Een keer met z'n alle uiteten bijvoorbeeld, want dat heeft nog niet gekund.

Twee weken geleden ook al afscheid moeten nemen van Marlou en Angela die een zomerseizoen reisleiding voor sunweb gaan doen en dus eerder terug naar Nederland moesten. Is natuurlijk in stijl afscheid genomen in de Yeti met net iets meer wodka flessen dan de bedoeling was. Gezellige boel waarvan we de helft niet meer weten :)

Gisteren ook maar weer 's de piste op geweest. Toen ik erover na ging denken was dat alweer een maand geleden. Echt veel zijn we niet gaan skiën, eerst een wijntje drinken bij Petit Ferme, onderaan de piste. Daarna de lift genomen naar de Barock en daarna met 'n vin chaud zitten lunchen. Er is nu een hele invasie Polen in het dorp die hun eigen DJ mee hebben en die stond daar ook te draaien. Dus toen ik daar in het zonnetje met m'n gluhwein zat, hoefde ik van mezelf geen afdalingen meer te doen.

Verder gaan de voorbereidingen voor het zomerseizoen ook vrolijk verder. Ondertussen heb ik m'n vlucht naar Faro geboekt. 28 April vertrek ik weer voor 5 maanden naar Albufeira. Dat betekent dat ik 3 weken in Nederland ben en nog net Koningsdag kan meepakken. Maar nu eerst nog even genieten van de laatste anderhalve week Saint Sorlin.