Kingsday - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu Kingsday - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

Kingsday

Blijf op de hoogte en volg Marlene

27 April 2015 | Nederland, Broek op Langedijk

Vandaag de laatste dag in Nederland voor ik weer een paar maanden vertrek naar Portugal. Hoewel er natuurlijk allemaal leuke festivals zijn, heb ik dit jaar rustig aan gedaan om niet morgen met een enorme kater in het vliegtuig te zitten. Morgen rond deze tijd zit in weer in het vliegtuig naar een nieuw avontuur in Albufeira. Deze zomer zal ik te vinden zijn op de Strip in een nieuwe club: Albufeira 66 Poeta.

Ook tijdens dit seizoen zal ik het thuisfront weer op de hoogte houden van alle ontwikkelingen en avonturen in Albufeira. Ik heb een paar leuke weken gehad hier in Nederland, maar het is weer tijd voor zon, zee en strand, want het is toch maar erg koud in dit kikkerlandje.

Tot in Oktober!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlene

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 15510

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 01 Oktober 2015

Nog een zomerseizoen Albufeira

01 December 2013 - 15 April 2014

Paar maanden Franse Alpen

02 Mei 2013 - 20 Oktober 2013

Half jaartje Albufeira

Landen bezocht: