M'n vader op bezoek - Reisverslag uit Saint-Sorlin-d'Arves, Frankrijk van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu M'n vader op bezoek - Reisverslag uit Saint-Sorlin-d'Arves, Frankrijk van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

M'n vader op bezoek

Blijf op de hoogte en volg Marlene

02 Maart 2015 | Frankrijk, Saint-Sorlin-d'Arves

Na wat radiostilte, hier maar weer een berichtje uit t onderhand regenachtige Saint Sorlin. Na afwisselend sneeuw en veel zon is het nu tijd voor regen en harde wind. De verbindingsliften zijn gesloten en de sneeuw is flink aan het smelten. Vorige week nog wel prachtige dagen gehad en nog flink verbrand...

Een paar weken geleden heb ik bezoek gehad van m'n vader: verplicht 3 dagen op de piste staan, waarvan 1 dag er geen hand voor ogen te zien was. Maar we hebben het overleefd! Verder ook paar kilo's aangekomen met alle kaasfondue etc. Altijd erg leuk als er bekende langskomen en kunnen zien waar je werkt en voor een paar maanden woont.

Afgelopen week veel bekende van collega's van me... Erg gezellige week, en iets te veel in de Yeti bar gestaan. Weekend hadden we een vrijgezellenfeest in het hotel met 17 Belgen, weer 's wat anders dan de gezinnetjes en oudere stellen!

Voor mij houdt het hier over een maand ook weer op. Ben druk bezig om aankomend zomerseizoen weer voor te bereiden, want in Nederland ga ik toch nog even niet blijven. Voor nu nog even hopen op beter weer en genieten van de sneeuw!