Terug in Nederland - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Marlene Helderman - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Marlene

24 Oktober 2013 | Nederland, Broek op Langedijk

En dan sta je na bijna 6 maanden in Portugal weer op Nederlandse bodem... Gelukkig vertrok ik in Faro met veel regen en kou en kwam ik in Eindhoven aan met zon en een heerlijke temperatuur. Kon ik even rustig acclimatiseren! Was ook maar van korte duur, want de dag erna was het weer slecht weer natuurlijk... Het blijft wel Nederland!

Op Eindhoven heel lief opgewacht door me moeder en broertje en ook Sanne en Marit stonden te wachten op me. Voor het eerst m'n peetdochter Jill gezien, die geboren is terwijl ik in Albufeira zat. 's Avonds gegeten bij La Brocca, want dat had ik natuurlijk wel erg gemist en daarna een drankje gedaan met de meiden. Ook heel bizar om iedereen weer te zien na een half jaar. Er lijkt niets te zijn veranderd, maar tegelijkertijd ook eigenlijk alles wel! Met als toppunt een nieuwe stamkroeg, waar ik nog wel even aan zal moeten wennen.

Nu komt de periode waarin ik iedereen weer even kan gaan zien, vertellen over Portugal en daarna weer afscheid nemen voor een paar maanden. Het lijkt eigenlijk alsof ik nu even op vakantie ben in Nederland (Ik kan me fijnere plekken voorstellen voor 'n vakantie!). Wel leuk om iedereen weer te zien en te spreken, maar kan nu al niet wachten om naar Frankrijk te gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlene

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 15497

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 01 Oktober 2015

Nog een zomerseizoen Albufeira

01 December 2013 - 15 April 2014

Paar maanden Franse Alpen

02 Mei 2013 - 20 Oktober 2013

Half jaartje Albufeira

Landen bezocht: